اخبار هفتگی- ترس در راه کیک‌استارتر
اخبار هفتگی- ترس در راه کیک‌استارتر

کمپین انحصاری عنوان جدید و جذاب Renegade Game Studios

به گزارش دوزشاپ، «Renegade Game Studios» از راه‌اندازی کمپین انحصاری بازی «My Father’s Work» در کیک استارتر خبر داده است. این بازی توسط «T.C. Petty III» طراحی شده که به واسطه عناوینی مانند «Viva Java: The Dice Game» و «Xenon Profiteer» شهرت بسیاری کسب کرده است. تصویرسازی‌های عنوان My Father’s Work توسط تیم «Cold Castle Studios»، «Eric Hibbeler»، «Damien Mammoliti» و «Janos Orban» تهیه شده است. این بازی در حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامد و برای ۲ الی ۴ بازیکن بالای ۱۴ سال در نظر گرفته شده است.

My Father's Work یک بازی داستانی به سبک کارگر گذاری (worker placement) و با مضمونی ترسناک است. بازیکنان در نقش دانشمندان دیوانه‌ای هستند که سعی می‌کنند کار آغاز شده توسط پدرانشان را به کمال برسانند. بازی پایه با ۱ سناریو همراه است اما ۲ سناریوی دیگر در طول این کمپین به بازی افزوده شده است. هنگامی که بازیکنان سناریوی مورد نظر را انتخاب کردند، گیم‌پلی بازی به شکلی که در زیر آورده شده پیش خواهد رفت.

 بازیکنان منابع مختلفی از جمله دانش و مواد مورد نیاز را جمع می‌کنند. سپس آن‌ها می‌توانند آزمایشاتی را (در زیست شناسی ، مهندسی ، شیمی و علوم ماوراالطبیعه) انجام دهند و یا ممکن است ترجیح دهند املاک خود را که به آنان ارث رسیده است را ارتقا دهند. بازیکنان با آگاهی از آینده، در حالی که تلاش می‌کنند شاهکار خود را به پایان برسانند باید دانش خود را به نسل‌های بعدی منتقل کنند. بازیکنی که در پایان ۳ نسل بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله، حدود ۱۰ روز از کمپین کیک استارتر عنوان My Father's Work برای تامین بودجه آن به طور کامل باقی مانده است. صفحه کمپین این بازی شامل لینک‌هایی برای دستیابی به قوانین بازی (rule book) و همچنین ویدئو بررسی آن است. پیش بینی می‌شود My Father's Work در فوریه ۲۰۲۲ در دسترس مخاطبان خود قرار گیرد.

 

بازی نقش آفرینی Nowhereville در کیک استارتر

«Nowhereville» یک بازی رومیزی نقش آفرینی با مضمون ترسناک است که در آن بازیکنان در شهری قرار گرفته‌اند که اجازه ترک کردن آن را ندارند. اتفاقات وحشتناکی در Nowhereville رخ می‌دهد که این اتفاقات هم توسط افراد زشت و ترسناک شبیه به هیولا و هم هیولاهای واقعی رخ می‌دهد؛ اما مردم شهر مرتبا این موارد را فراموش می‌کنند. به دلایلی شما باید این رویدادها را به یاد داشته باشید و با آنان مبارزه کنید.

این بازی در حقیقت از کارهای اولیه استفان کینگ (Stephen King)، X-Files و Twin Peaks الهام گرفته شده است.

در Nowhereville، شما تلاش خواهید کرد تا جلوی اتفاقات وحشتناک را بگیرید، هیولاها را شکست دهید، زندگی افراد مختلفی را نجات دهید و از توطئه‌ها جلوگیری کنید. و شاید، فقط شاید، روزی شانس خروج از شهر را داشته باشید.

در حالی که ۳۰ روز از فرصت کمپین Nowhereville باقی مانده بودجه این کمپین به طور کامل تامین شده است.

 

کمپین کیک استارتر عنوان Into the Wyrd and Wild

«Into the Wyrd and Wild» یک کتاب تکمیلی برای کسانی است که می‌خواهند یک سرزمین غیرمسکونی عجیب و وحشتناک را در بازی نقش آفرینی خود بگنجانند. برخی بازیکنان معمولی و حرفه‌ای که از سطح خاصی از ترس و وحشت در بازی‌ها لذت می‌برند و مناظر گسترده و تاریک جنگل‌ها و باتلاق‌ها را به سنگ فرش سیاه چال‌ها ترجیح می‌دهند، وقتی صحبت از این کتاب می‌شود دیگر به دنبال هیچ چیز دیگری نمی‌گردند. در این کتاب یک بازنگری اساسی در سیستم ماجراجویانه ارائه شده است. این بازنگری برای دستیابی به کتابی با کارایی بهتر بود که برای کمپین متمرکز بر مسیرهای ورود به یک بیابان ترسناک می‌توانست کاملا مناسب باشد.

Into the Wyrd and Wild علاوه بر ذخیره سازی هیولاهای جدید و قطعات تنظیم شده در منطقه، در واقع تلاشی برای افزایش قابلیت بازی در بیابان است. به جای این که بیابان مسیری به سمت سیاهچال باقی بماند، این عنوان تلاش می‌کند تا بیابان را به تنهایی به یک سیاهچال بدل کند. مقاله مرتبط با این عنوان شامل تئوری طراحی و همچنین راهی برای ساخت آسان و تصادفی سیاه چال بیابانی است.

کمپین Into the Wyrd and Wild حدود ۷۵٪ از راه خود را طی کرده و برای رسیدن به هدف خود همچنان ۲۳ روز فرصت دارد.